2016-03-23 10:35:46 Parašė: Red Star

Moschino Fresh Couture

Moschino Fresh Couture – antrasis, Moschino kūrybos direktoriaus Jeremy Scott, kūrinys, įkvėptas 2016 metų pavasario kolekcijos.

„ Šių kvepalų tikslas sugretinti kasdieniškus ir labiausiai įprastus produktus (pvz. namų ūkyje naudojamą valymo priemonę) su kažkuo prabangių – prabangaus prekinio ženklo kvepalais. Paimti jokios vertės neturintį butelį ir panaudoti jį kaip įvėpimą indui, kuriame kažkas prabangaus. Tai parodo pasidalijimą tarp aukštos ir žemos klasės. Kas gali būti labiau Moschino nei tai? „

Stebinatis ir ironiškas produktas, Fresh Couture kvepalai, žaidžia gaiviais ir džiaugsmingais akcentais. Kmpozicijos pradžioje mandarinų ir bergamočių natos, praturintos egzotiškų Ylang-Ylang; širdyje sultingos avietės suteikia kontrasto aksominiam bijūnui ir kvepenei. Pagrinde rafinuotą ir modernų charakterį pabrėžia medienos, baltos pačiulės ir pilkosios ambros akordai.

Reklamos kampanijos veidas, supermodelis Linda Evangelista.

Linksmas ir ironiškas buteliukas sukurtas atsižvelgiant į valymo produkto pakuotę.

Fresh Couture EDT pristatyti, 30 ml, 50 ml ir 100 ml buteliukuose, 2015 metais.

Kvepalų natos:

Viršutinės natos: Bergamotė, Mandarinai, Ylang- Ylang-Ylang

Vidurinės natos: Bijūnai, Avietės, Kvepenė

Pagrindinės natos: Mediena, Pačiulė, Pilkoji ambra

Moschino Fresh Couture Moschino Fresh Couture